Digital personalliggare app som uppfyller skatteverkets krav

Nuba är riktigt lätt att komma igång med. Arbetsledningen har 100% koll på alla är på rätt plats. Med automatisk in- och utcheckning är den elektroniska personalliggaren alltid korrekt och användarna kan låta mobilen ligga kvar i fickan.

digital personalliggare restaurang
Restaurang Tvätteri Fordonsservice Skönhetsvård Kroppsvård Livsmedelsgrossister Bygg
Restaurang Tvätteri Fordonsservice Skönhetsvård Kroppsvård Livsmedelsgrossister Bygg

Över 500 företag använder Nuba. De sänker sin lönekostnad med 12% i genomsnitt.

Schneider electric använder Nuba personalliggare
Velio Nuba stämpelklocka
Telge använder Nuba personalliggare
Falk använder nuba tidrapporter

Passar alla branscher

Nuba erbjuder inte bara marknadens bästa och enklaste elektroniska personalliggare. Ni får även tillgång tidrapportering för att snabbt och smidigt kunna exportera korrekta arbetstider. Dessutom kan arbetsledare i realtid hålla koll på vilka medarbetare som är på plats, både i appen och på webben.
digital personalliggare

Bygg

”ID06” ger sken av att de har den enda personalliggaren för byggbranchen som skatteverket godkänner. Det stämmer inte. Om ni är ute efter betydligt smidigare lösning och undvika vill onödig administration är Nuba rätt för er.

En personalliggare som sköter sig själv

Med vår app behöver man bara ha med sig mobilen för att sköta sin tidrapportering. Med automatisk incheckning känner telefon när man kommer till sin arbetsplats och då checkas man in och när man lämnar checkas man ut, helt automatiskt. Vill man hellre ha en påminnelse vid samma tillfällen går detta att ställa in.

personalliggare bygg

Kom igång snabbt – så här gör du:

Registrera företagskonto

Registrera ett företagskonto i Nuba. Detta går snabbt och enkelt, och är helt gratis i 30 dagar. 

Välj arbetsplatser & användare

När kontot är skapat får du ett SMS med lösenord. Då loggar du in på nuba.se från en dator och lägger upp en eller flera arbetsplatser samt användare.

Stämpla in och ut

Nu är det bara att sätta igång! Användarna sköter personalliggaren genom att checka in och ut med mobilappen. Den som vill kan de slå på automatisk in- och utcheckning.

Aktuell status

Användare som är tillagda som administratörer i Nuba kan alltid se vilka som är incheckade, både i appen och på webben. 

Vid Skatteverkets kontrollbesök

När Skatteverket kommer för kontroll kan vem som helst av de incheckade användarna enkelt visa upp personalliggaren i sin mobil.

Ta ut tider för löner & fakturering

Nuba fungerar även som stämpelklocka, så vill ni exportera rapporterad tid som underlag för löner och fakturering, går detta på ett kick. 

Bra att veta om personalliggare

Prova Nuba kostnadsfritt!

Vi bjuder på 30 dagar – Du förbinder dig inte för något.
Om du inte vill fortsätta efter testperioden avslutas ditt konto automatiskt. När du fyllt i formuläret får du ett SMS med lösenord så att du kan logga in i Nuba. Därför är det viktigt att mobilnumret du fyller i är korrekt.

 Det finns ingen bindningstid på tjänsten och ni behåller rabatten så länge ni är kunder.

Glöm inte att kontakta oss om du har frågor, 08-550 23 120

Vi är Nuba

För oss står du som kund alltid i fokus. Vi har en personlig kundtjänst som är redo att svara på frågor och vi utvecklar hela tiden systemet efter våra kunders önskemål.

Vi startade för 11 år sedan och har idag ca 500 företag som kunder. Nuba startade och drivs av oss, Mathias af Jochnick och Petter Strömberg. 

Har du frågor så ring oss på 08-559 23 120, eller skicka ett mail:

Visar hur det ser ut när en medarbetare är incheckad via automatisk tidrapportering via appen.

Ladda ner appen