Elektronisk personalliggare app med tidrapportering

Enklaste sättet att uppfylla skatteverkets krav på personalliggare är att använda Nuba. Med Nuba förs personalliggaren helt automatiskt. Medarbetarna behöver bara närma sig arbetsplatsen med mobilen i fickan för bli automatiskt incheckade och när de lämnar blir de naturligtvis automatiskt utcheckade. Lättare kan det inte bli!

Nuba erbjuder inte bara marknadens bästa och enklaste elektroniska personalliggare app, ni får dessutom tidrapportering så att ni enkelt få ut arbetstider. Och för dig som är chef finns möjligheten att i appen och på webben vilka som är på plats just nu.

Bygg

Verkstad

Restaurang

Livsmedelsgrossist

Flöde för Nuba personalliggare app

Registrera företagskonto

Det första ni gör är att registrera ert företagskonto i Nuba. Det är enkelt och ni testar gratis i 30 dagar.

Lägg upp arbetsplats & användare

När kontot är skapat får du ett SMS med lösenord. Då loggar du in på nuba.se från en dator och lägger upp en eller flera arbetsplatser.

Stämpla in och ut

Nu är det bara att sätta igång. Användarna sköter personalliggaren genom att checka in och ut med sin mobilapp. Om de vill kan de slå på automatisk in och utcheckning.

Status just nu

De som är administratörer i Nuba kan alltid i appen eller på webben se vilka som är incheckade just nu. 

Vid skatteverkets kontrollbesök

När skatteverket kommer för kontroll visar vem som helst av de incheckade användarna enkelt upp personalliggaren i sin mobil.

Se arbetad tid

Nuba fungerar även som stämpelklocka, så vill ni ta ut rapporterad tid gör ni det enkelt.

Bra att veta om personalliggare

Enkel tidrapportering

Testa Nuba utan förbindelser och helt gratis i 30 dagar

Scroll to Top