En helt automatisk
personalliggare med inbyggd stämpelklocka

Få full koll när och var din eller UEs personal jobbar och sänk dina kostnader med korrekta rapporter. Dessutom slipper du trasslet med att få in utländsk arbetare i personalliggaren, det räcker med personnummer eller motsvarande.

bygg@2x
Företag har upptäckt Nuba
0
Arbetsplatser använder Nuba
0
Genomsnittlig minskning av lönekostnaden
0 %

Med Nuba blir tidrapporteringen så lätt den kan bli.

personalliggare bygg

Men vår app behöver man bara ha med sig mobilen för att sköta sin tidrapportering. Med automatisk incheckning känner telefon när man kommer till sin arbetsplats och då checkas man in och när man lämnar checkas man ut, helt automatiskt. Vill man hellre ha en påminnelse vid samma tillfällen går detta att ställa in.

6 snabba steg för att komma igång med personalliggaren

Registrera företagskonto

Det första ni gör är att registrera ert företagskonto i Nuba. Det är enkelt och ni testar gratis i 30 dagar.

Lägg upp arbetsplats & användare

När kontot är skapat får du ett SMS med lösenord. Då loggar du in på nuba.se från en dator och lägger upp en eller flera arbetsplatser.

Stämpla in och ut

Nu är det bara att sätta igång. Användarna sköter personalliggaren genom att checka in och ut med sin mobilapp. Om de vill kan de slå på automatisk in och utcheckning.

Status just nu

De som är administratörer i Nuba kan alltid i appen eller på webben se vilka som är incheckade just nu. 

Vid skatteverkets kontrollbesök

När skatteverket kommer för kontroll visar vem som helst av de incheckade användarna enkelt upp personalliggaren i sin mobil.

Ta ut tider för löner & fakturering

Nuba fungerar även som stämpelklocka, så vill ni ta ut rapporterad tid som underlag för löner och fakturering gör ni det enkelt.

Sänk era lönekostnader med korrekta rapporter.

Ett digitalt tidrapporteringssystem är ett tryggt sätt för arbetsledningen att direkt se om alla är på plats. Det går snabbt att ta fram trygga och säkra underlag till löner och fakturor. Mängden trist pappersarbete minskar – våra kunder har halverat sin löneadministration. Och de har dessutom, med korrekta underlag, sänkt sina lönekostnader med 12%.

Som chef har man full koll i appen

Nubas tidrapporteringsapp ger trygghet för arbetsledare. De kan se vilka teammedlemmar som är på plats, när de kom och om de lämnat. Arbetsledaren kan enkelt lägga till nya arbetsplatser och om det finns behov, sköta sin egen tidrapportering.

Tidrapport - Nuba desktop version

Perfekt till
tidrapportering
för timanställda.

Nubas tidrapporteringsapp är perfekt för er som har timanställda. Det är lätt att löpande rapportera in korrekta arbetstider för den timanställda. Du som arbetsgivare kan när som helst ta ut tidrapporter där du ser hur många timmar de har rapporterat. 

Vi bjuder på 30 dagar.
Du förbinder dig inte för något.

 

Om du inte vill fortsätta efter testperioden avslutas ditt konto automatiskt. När du fyllt i formuläret får du ett SMS med lösenord så att du kan logga in i Nuba. Därför är det viktigt att mobilnumret du fyller i är korrekt.

Om du väljer att fortsätta efter testperioden, gör du det utan startavgift och du betalar endast för de som faktiskt använder systemet. Det finns heller ingen bindningstid. Är ni fler än 5 användare får ni rabatt, kontakta oss för rabatt.

Glöm inte att kontakta oss om du har frågor, 08-550 23 120

Skapa ett konto och
testa gratis i 30 dagar.

Fyll i formuläret nedan

129  kr per aktiv* användare och månad
  • Ingen bindningstid​
  • Ingen startavgift
  • Obegränsat antal in- och utcheckning
  • Obegränsat antal arbetsplatser
  • 0 kr för inaktiva användare
  • Halva priset för underentreprenörer
Testa gratis
Visar hur det ser ut när en medarbetare är incheckad via automatisk tidrapportering via appen.

Ladda ner appen